Alin Manole, directorul general al principalei societăţi de drumuri a judeţului, SC Lucrări Drumuri şi Poduri (LDP) SA, unitate aflată în subordinea Consiliului Judeţean Dâmboviţa, a fost pentru câteva ore gazda preşedintelui CJ Dâmboviţa, Adrian Ţuţuianu care a ţinut să viziteze cele trei baze ale societăţii : Baza Dragomireşti, Baza Pucioasa şi Baza Lazuri, la care se adaugă un punct de sprijin Malu cu Flori pentru zona Gemenea – Pucheni – Văleni Dâmboviţa, ce funcţionează doar pe perioada de iarnă. Prin această vizită preşedintele CJ Dâmboviţa a vrut să vadă cu ce probleme se confruntă SC Lucrări Drumuri şi Poduri (LDP) SA şi mai mult cu ce poate veni în sprijin autorităţile judeţene pentru a îmbunătăţii serviciile acestei societăţi. Trebuie să menţionăm faptul că în urmă cu doi ani când Alin Manole a preluat conducerea acestei societăţi, situaţia era jalnică, pierderi de sute de miliarde. Într-un timp foarte scurt, directorul Alin Manole a reuşit, împreună cu echipa sa, să optimizeze costurile şi să aducă firma pe linia de plutire într-un interval de timp relativ scurt. Deşi 2013 a fost un an economic dificil, SC Lucrări Drumuri şi Poduri Dâmboviţa SA a reuşit să obţină un profit de 449.117 lei. Cele mai importante reduceri operate de societate în 2013 au constat în: reducerile de la combustibili, unde s-a obţinut o scădere de la 1.100.000 RON la 620.000 RON; cele de la piesele de schimb, unde cheltuielile s-au micşorat de la 250.000 RON la 100.000 RON. De asemenea, prin rezilierea contractului cu firma de pază, cu care se cheltuiau 350.000 RON anual, s-a obţinut o reducere însemnată a cheltuielilor. S-a continuat restructurarea parcului de auto şi utilaje, în sensul eliminării prin casare a acelor mijloace fixe a căror durată normată de funcţionare a expirat sau care nu sunt amortizate complet, dar se află într-o stare avansată de uzură fizică şi morală. De asemenea, s-au luat măsuri în vederea întăririi controlului utilizării resurselor de acest gen, cum ar fi: planificarea deplasării şi utilizării mijloacelor de transport şi utilajelor, planificarea reparaţiilor. Pentru anul 2014, societatea şi-a propus realizarea unui volum al producţiei redus cu 10%, conform bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat, realizat exclusiv cu forţe proprii. Şi-au mai propus , pe lângă o creştere a calităţii lucrărilor, şi un rezultat financiar superior prin reducerea costurilor (la auto, utilaje şi indirecte), printr-o mai bună organizare şi disciplină a muncii, prin sporirea cointeresării salariaţilor. Şi în anul 2014 se insistă pe creşterea calităţii personalului atât prin angajări, cât şi prin instruire profesională realizată pe diverse căi.
news
- Avertismentul medicilor! Copil de 2 ani, internat cu tuse convulsivă și rujeolă
- Proiectele Echipei PSD Dâmbovița pentru Viitorul Localităților
- Spectacole inedite la BABEL 2024
- Comuna Corbii Mari sărbătorește ziua comunei
- Angajamente pentru viitor: Susținerea echitabilă a localităților din Dâmbovița
- În 2024, voucherele de vacanță sunt impozitate cu 20%
- Nu ratați „Noaptea Muzeelor 2024” în Dâmbovița: o experiență culturală de neuitat
- ATENȚIONARE de la ANM: Ciclonul care a făcut prăpăd în Europa, în următoarele ore se apropie de România