România își promovează cu mândrie frumusețile în Regatul Unit printr-o campanie de marketing de amploare care include plasarea mesajului „Hop on board to România” pe 250 de autobuze din patru mari orașe britanice: Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool. Campania, ce va avea loc între 4 noiembrie și 4 decembrie, are scopul de a crește vizibilitatea țării noastre ca destinație turistică pe o piață internațională extrem de importantă.
Londra: 150 de autobuze, 16 milioane de impresii
În Londra, 150 de autobuze vor purta mesajul „Hop on board to România”, estimându-se o expunere de 51,1% din populația capitalei britanice. Impactul campaniei este imens, cu o prognoză de peste 16 milioane de impresii. În inima orașului, 50 de autobuze vor fi dedicate acestei inițiative, oferind o vizibilitate semnificativă și având un impact de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări.
Expunere regională în Manchester, Birmingham și Liverpool
Campania se extinde și în alte orașe importante ale Regatului Unit, cu 50 de autobuze în Manchester, Birmingham și Liverpool. Acest demers garantează o acoperire de 4,41% din populația națională, consolidând astfel prezența României în rândul călătorilor britanici din afaceri și turism.
România, în centrul atenției la World Travel Market Londra
Pe lângă campania publicitară pe autobuze, România este activ promovată și la World Travel Market de la Londra (5-7 noiembrie), unul dintre cele mai mari târguri de turism din lume. Aici, România își prezintă oferta turistică diversificată și atrage atenția asupra potențialului său turistic în fața unei audiențe globale.
Prin această campanie, România continuă să își consolideze poziția pe piața britanică și să își prezinte toate motivele pentru care merită să fie o destinație de vacanță aleasă.
Așadar, dacă sunteți în Londra, Manchester, Birmingham sau Liverpool, nu ratați autobuzele care vă invită să descoperiți România!