9 motive de ce afacerea ta are nevoie de un site

Știri

Fie ca afacerea ta se afla la inceput de drum sau exista deja pe piata de ceva timp, necesitatea de a avea un site este incontestabila. In zilele noastre, un site web se creaza rapid si fara sa fie nevoie de prea multe cunostiinte tehnice.

Fie ca afacerea ta se afla la inceput de drum sau exista deja pe piata de ceva timp, necesitatea de a avea un site este incontestabila. In zilele noastre, un site web se creaza rapid si fara sa fie nevoie de prea multe cunostiinte tehnice.

Un site web este o investitie pe termen lung care iti ofera numeroase avantaje. Pe langa faptul ca este o modalitate eficienta prin care sa iti promovezi afacerea, mai exista si alte motive pentru care ar fi bine sa ai in vedere crearea unui site.

1. Te poti face cunoscut

Daca ai o afacere noua, un site web poate fi o modalitate mai rapida prin care sa te faci cunsocut, iar daca esti mai vechi in bransa, mai mult renume nu strica! Crearea unui site te poate face cunoscut nu doar in regiunea unde activezi, ci peste tot in tara.

Astfel, un site este o investitie cu ajutorul caruia va afla mai multa lume de tine si iti poti extinde afacerea.

2. Atragi mai multi clienti

Un nume de domeniu potrivit si o optimizare bine facuta a site-ului te pot ajuta sa atragi mai multi clienti. Acestia te vor gasi cu ajutorul motoarelor de cautare, de exemplu Google.

Pentru a fi mai usor de gasit pe Internet este important sa iti alegi un nume de domeniu care sa reprezinte afacerea pe care o desfasori si sa postezi un continut optimizat SEO.

Astfel, cand clientii tinta vor vrea sa afle din motoarele de cautare diverse informatii specifice activitatii tale vor ajunge mai usor pe site-ul tau.

Daca nu stii ce este un nume de domeniu si optimizarea SEO gasesti multe informatii pe Internet. De altfel, daca bugetul iti permite, poti chiar sa apelezi la serviciile cuiva care se pricepe. 

3. Esti mereu la dispozitia clientilor

Un alt motiv foarte important pentru care afacerea ta are nevoie de un site este acela ca vei fi mereu la dispozitia clientilor. Site-ul va fi disponibil non-stop pe Internet, astfel clientii il pot accesa la orice ora din zi si din noapte.

4. Iti poti creste vanzarile

Tot mai multi oameni prefera sa nu mai piarda timpul cutreierand fizic prin magazine dupa oferte si produse. Asa ca, in ultimul timp, cumparaturile on-line au crescut destul de mult.

Daca tu nu ai un site, acest lucru s-ar putea sa iti afecteze portofoliul de clienti si chiar vanzarile.

5. Poti sa iti promovezi serviciile

Chiar daca specificul activitatii tale nu este potivit pentru a vinde produse sau servicii online, un site tot iti va fi necesar. Prin intermediul internetului iti vei face cunoscute ofertele pe care le pui la dispozitia clientilor.

Astfel, cu ajutorul unui site cu poze si continut vei putea sa iti prezinti afacerea, starnind interesul potentialilor clienti. Poti sa conectezi site-ul chiar si la retelele de socializare.

6. Poti fi gasit mai usor

Un site web poate incuraja potentialii clienti sa te contacteze. Fa-ti un site simplu unde sa afisezi profilul companiei. Astfel, clientii vor putea sa te contacteze fie telefonic sau prin intermediul unui formular de contact.

Daca iti desfasori activitatea intr-o locatie fixa, de exemplu, un magazin, un restaurant sau un cabinet, poti sa afisezi adresa unde te pot gasi clientii si programul de lucru. De altfel, ai posibilitatea sa pui pe site harta cu locatia  sediului, astfel clientii vor sti exact cum sa ajunga la tine.

7. Vei interactiona mai usor cu clientii

Prin intermediul unui site ai posibilitatea sa interactionezi cu toti clientii. Poti sa inserezi un live chat gratuit, oferind posibilitatea potentialilor clienti sa iti puna intrebari cu privire la nedumeririle pe care le au referitoare la site-ul sau serviciile oferite de tine.

Acestia iti pot spune cu ce probleme se intampina, iar tu poti sa le oferi informatii imediat, facandu-le decizia mai usoara.

8. Poti sa faci mai usor o cercetare de piata

Daca ai un site poti sa faci mai usor o cercetare de piata. De exemplu, poti sa postezi un chestionar cu cateva intrebari scurte la care clientii sa raspunda in doar cateva minute si sa isi exprime parerea cu privire la activitatea pe care o desfasori.

Astfel, iti vei da seama daca clientii sunt multumiti si unde ar trebui sa iti imbunatatesti activitatea pentru a se plia cat mai bine pe asteptarile lor.

9. Clientii iti pot lasa recenzii

Clientii iti pot lasa recenzii, exprimandu-si parearea despre experienta pe care au avuta-o in urma colaborarii cu tine. Recenziile sunt o modalitate buna prin care potentialii clienti pot afla despre calitatea serviciilor si produselor oferite de tine.

- Advertisement -

Mai multe

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -

Social