Cumpărarea unei case este o achiziţie importantă şi pe termen lung, o investiţie financiară, de timp şi resurse, inclusiv de ordin emoţional.
Deşi uneori poate părea un drum solicitant până la a deveni proprietar şi „a te aşeza la casa ta”, nu este imposibil, ba chiar accesibil dacă ai parteneri de încredere pe care te poţi baza, pe toată durata procesului de schimbare al locuinţei. Colaborarea cu o agenţie imobiliară de încredere, angajarea unor meseriaşi pricepuţi pentru etapa renovării sau serviciile unei firme de mutari mobila Bucuresti sunt paşi care simplifică mult relocarea în noua casă.
Consiliere profesionistă din partea unui agent imobiliar
În loc să „alergi” după anunţuri şi să dai o grămadă de telefoane, o agenţie imobiliară profesionistă te ajută să găseşti mai uşor casa visurilor. O discuţie cu un expert va stabili ce ţi se potriveşte cel mai bine, în funcţie de cerinţe şi ce are piaţa de oferit la momentul achiziţiei. Agentul imobiliar te va contacta atunci când apare o proprietate ce merită atenţie. Tot procesul este transparent şi simplificat pentru cumpărător.
De la cumpărare la renovare
Odată ce te-ai decis şi ai devenit, oficial, noul proprietar al locuinţei, urmează o etapă la fel de importantă precum achiziţia – renovarea. Deşi pare simplu să te ocupi personal sau să chemi un prieten priceput în ajutor, lasă totul în seama meseriaşului (asta dacă, desigur, renovările nu sunt cumva specialitatea ta).
Opinia acestuia este cu atât mai necesară dacă trebuie realizate şi lucrări de verificare ale instalaţiilor de apă, gaze sau electricitate. În acest caz, avizul experţilor este obligatoriu pentru propria siguranţă, dar şi cea a vecinilor.
Nu muta mobila singur! Apelează la o firmă de mutări mobilă
Nici de această dată nu este o opţiune să chemi prietenii să dea o mână de ajutor la mutarea mobilei. O companie respectată de relocari mobila Bucuresti te scapă pe tine (şi pe amici) de problema transportului mobilei.
Şi nu doar aceasta, toate lucrurile din casă, electronice, electrocasnice şi alte obiecte personale sunt ambalate şi mutate în cele mai bune condiţii. O simplă conversaţie cu un reprezentant din partea companiei stabileşte toate detaliile pentru a demara procesul relocării.