Echipamentele de birou ale companiei ar trebui actualizate la fiecare cinci pana la sapte ani pentru a te asigura ca afacerea operaza cu cea mai eficienta si avansata tehnologie disponibila.
Daca incerci sa gasesti cea mai buna imprimanta de birou pentru compania ta, trebuie sa iei in considerare cativa factori importanti.
Vrei sa te gandesti la nevoile de imprimare ale companiei tale, la bugetul tau si la cati angajati vor folosi imprimanta.
Iata un ghid simplu pentru a selecta cea mai buna imprimanta de birou A4 pentru nevoile companiei.
- Respecta bugetul afacerii.
Majoritatea birourilor au un buget anual pentru echipamente de birou pe care nu il pot depasi.
Daca esti in cautarea unei noi imprimante pentru birou, deoarece cea veche a biroului s-a stricat sau daca exista alte circumstante atenuante, este posibil sa poti cumpara o imprimanta noua chiar daca bugetul pentru echipamente de birou a fost atins.
In orice caz, discuta cu cineva de la firma de contabilitate a afacerii tale pentru a afla cati bani poti cheltui pe o noua imprimanta de birou.
Poti cauta pe PrintingMall.ro echipamente de birou in functie de pret si specificatii pentru a gasi imprimante sau multifunctionale de birou care se incadreaza in bugetul afacerii.
- Ia in considerare nevoile de imprimare ale biroului.
Dupa ce gasesti o selectie de imprimante si multifunctionale de birou care se incadreaza in bugetul biroului, vei putea restrange si mai mult cautarea.
Aloca timpul necesar pentru a evalua nevoile de imprimare ale biroului.
- Ai nevoie de o imprimanta de mare capacitate care sa se ocupe de lucrari de tiparire in volum mare sau la nivel profesional?
- Ai nevoie de o combinatie de imprimanta, scaner, copiator si fax?
- Printezi in mod obisnuit documente specializate, cum ar fi: carti de vizita, etichete sau plicuri?
Gaseste pe PrintingMall.ro o imprimanta sau multifunctionala care poate gestiona dimensiunea si tipul lucrarilor tale de imprimare si hârtie.
- Stabileste cati angajati ai afacerii vor folosi imprimanta.
Daca doar una sau doua persoane vor folosi aceasta imprimanta de birou, vei putea adapta optiunile imprimantei la nevoile lor.
Daca intregul birou va folosi imprimanta la comun, vei dori una care este de ultima generatie si mai rezistenta, pentru a face fata cerintelor de volum mare ale biroului.
Cea mai buna imprimanta de birou pentru o afacere mai mica este de obicei o imprimanta desktop simpla.
Pentru un birou mai mare, o combinatie de imprimanta, scaner si copiator este, in general, ideala.
In aceasta situatie se recomanda achizitionarea unui echipament de birou de tip multifunctionala A3.
Stim ca achizitionarea unui nou echipament de birou este un cost mare, asa ca este important sa alegi cea potrivita imprimanta multifunctionala pentru nevoile afacerii tale.
Echipa PrintingMall.ro iti sta la dispozitie pentru a te ajuta. Contacteaza-ne daca ai alte intrebari.