Primăria Răzvad: Îmbunătățirea modului de lucru dintre cetățeni și angajații primăriei

Știri

La Primăria Răzvad se dorește îmbunătățirea și modernizarea modului de interacțiune dintre cetățeni și angajații primăriei.

Administraţiile  eficiente pun pe primul loc în obiectivele lor dezvoltarea serviciilor pentru cetăţeni, oferirea de informaţii de calitate, consistente şi actuale,  în forme cât mai prietenoase oricărui cetăţean, indiferent de nivelul lui de instruire, şi deopotrivă, crearea instrumentelor necesare participării active a oricărui cetăţean la deciziile administrative care îl privesc.

Și administrația locală de la Răzvad , condusă de primarul Emanuel Spătaru și viceprimarul Ionela Șerban, a demarat o amplă  acțiune de îmbunătățire și modernizare a modului de interacțiune dintre cetățeni și angajatii primariei.

Relaţia dintre administraţie publică și cetăţeni a fost întotdeauna una destul de controversată, ambele părți având destul de multe lucruri de reproşat. În plus birocraţia excesivă, mersul greoi al procedurilor administrative, lipsa de profesionalism în relaţiile cu publicul, aglomeraţia, erorile umane, lipsa de informare în rândul publicului sunt în mare, problemele care intervin în aceasta relaţie administraţie-cetățeni.

Drep urmare, toți cetățenii din Răzvad sunt consultați prin completarea unui chestionar cu  șase întrebări. Astfel, primarul Emanuel Spătaru va putea consulta  răspunsurile și sugestiile răzvădenilorși va sa evalua și va dispune măsuri pentru îmbunătățirea modului de lucru al angajaților din primarie cu publicul.

“ Dragii mei,
Pentru c
ă vreau să îmbunătățim modul de lucru dintre dumneavoastră și angajații primăriei, de astăzi, veți găsi la intrare un scurt chestionar care mă va ajuta să evaluez și să îmbunătățesc modul de lucru al colegilor din primărie!
Pentru a face lucrul acesta, am nevoie de ajutorul dumneavoastră, completând acest formular!
O zi frumoasa!!!”, acesta este mesajul primarului Emanuel Sp
ătaru, transmis răzvădenilor.

Promptitudine, transparență și calitate, sunt cele trei criterii  pe care pune mare accent administrația locală de la Răzvad  în vedere îmbunătățirii modului de lucru dintre cetățeni și angajatii primariei.

De aceea, accesul neîngrădit al cetăţenilor la informaţia de interes public şi servicii de calitate prin participarea lor la luarea deciziilor sunt considerate două dintre premisele cele mai importante ale unei administrații responsabile.

- Advertisement -

Mai multe

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -

Social