JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Crucea Roşie Dâmboviţa,partener în cadrul acţiunilor de Ziua Națională a Testării Consumului Personal de Alcool

Autor:

Data: 5 iunie 2019, 18:45

Direcţia de Sănătate Publică a județului Dâmbovita, desfășoară pe perioada lunii iunie 2019 campania de informare-educare-conștientizare cu tema LUNA NAŢIONALĂ A INFORMĂRIIDESPREEFECTELE CONSUMULUIDE ALCOOL.

 În parteneriat cu asociația ALIAT-Alianța pentru Lupta Împotriva Alcoolismului și Toxicomanilor, în data de 5 iunie, se va organiza ZIUA NAȚIONALĂ DE TESTARE A CONSUMULUI DE ALCOOL.

ConformOrganizațieiMondialeaSănătății,alcoolulesteatreiacauzădeboalășimoarteprematură pentru populația generală, fiind responsabil pentru mai mult de 200 de boli.

Adolescenții și tinerii reprezintă opopulaţie în mod particular la risc, datorită percepției inadecvate asupra consecințelor alcoolului. Unul din zece decese la femeile cu vârsta între 15 și 29 de ani, și unul din patru decese la bărbații de aceeași vârstă este legat de consumul de alcool.

Aproximativ 80% din adolescenții români în vârstă de 16 ani au consumat cel puțin o dată în viață alcool. Vârsta medie la care adolescenții români încep să bea este 14 ani, numărul băieților care consumă alcool dublându-se până la vârsta majoratului.

Cei mai vulnerabili la efectele alcoolului sunt adolescenții care încep să bea înainte de a împlini15 ani. Aceștia au un risc de patru până la șapte ori mai mare de a deveni dependenți de alcool față de colegii lor care încep să bea după vârsta de 17 ani. Pe perioada adolescenței, cu fiecare an câștigat fără consum de alcool, riscul dependenței scade în medie cu 10 procente

Scopul campaniei este: formarea unor valori și atitudini pozitive față de stilul de viață sănătos și stimularea schimbărilor pozitive în comportamentul legat de alcool.

Grupurile țintă ale campaniei din acest an sunt: gravidele, femeile care planifică o sarcină în viitorul apopiat, precum și copiii și tinerii sub 18 ani.

Sloganulcampaniei este:„Nu merită să riști!

În acest sens,  Direcţia de Sănătate Publică  alături  de Crucea Roşie Dâmboviţa a organizat 6 centre de testare, în ziua de 5 iunie 2019, intre orele 10:00 – 14:00, astfel:

  • Direcţia de Sănătate Publică Dâmboviţa
  • Stand de Sănătate ( Piaţa Tricolorului Tgv.)
  • Spitalul Judeţean de Urgenţă Tgv.
  • Spitalul Orăşenesc Pucioasa
  • Spitalul Municipal Moreni
  • Spitalul Orăşenesc Găeşti

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google