Cooperare intersectorială activă pentru succes educațional și social_UP, proiect european derulat de Inspectoratul Școlar Jutețean Dâmbovița

Știri

În data de 26 septembrie 2024 Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița a organizat în cadrul proiectului Erasmus + „Cooperare intersectorială activă pentru succes educațional și social_UP” un eveniment de diseminare a rezultatelor obținute. Proiectul ACCESS_UP (2021-1-IT02-KA220-SCH-000031626) a fost derulat împreună cu ILMIOLAVORO  din Italia (lider de proiect), PSIENTÍFICA din Portugalia, IIS CROCETTI-CERULLI  din Italia, MUNICIPIO DE AGUEDA  din Portugalia, FOLKUNIVERSITETET UPSALLA din Suedia și ASOCIATIA PARINTILOR CANTACUZINI TÂRGOVIȘTE.

În data de 26 septembrie 2024 Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița a organizat în cadrul proiectului Erasmus + „Cooperare intersectorială activă

Echipa de proiect din Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița, compusă din inspector școlar Dana Barbu și inspector școlar George Puiu, a fost coordonată de dl inspector școlar general adjunct Alexandru Mitru.

În data de 26 septembrie 2024 Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița a organizat în cadrul proiectului Erasmus + „Cooperare intersectorială activă

Scopul principal al proiectului ACCESS_UP a fost să îmbunătățească calitatea strategiilor preventive și de intervenție împotriva părăsirii timpurii a școlii într-o perspectivă sistemică, prin implicarea actorilor comunității școlare și ai agențiilor de educație teritoriale.

În data de 26 septembrie 2024 Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița a organizat în cadrul proiectului Erasmus + „Cooperare intersectorială activă

Grupul țină a fost format din elevi, profesori și părinți din ciclul inferior al liceului. Obiectivele specifice au fost: 1) participarea extinsă a părinților elevilor aflați în situații de risc prin intermediul Home Visiting Playbook (R1), care să permită profesorilor să-i abordeze în contextele vieții lor zilnice și să-i mobilizeze; 2) îmbunătățirea competenței de citire a elevilor ca instrument de prevenire a abandonului școlar prin Jocul Educațional Digital (R2); 3) creșterea capacității școlilor de a intercepta tipuri de părăsire timpurie a școlii și de a evalua dinamic riscul elevilor pe baza echilibrării factorilor de risc și de protecție, cu o aplicație web (R3); 4) creșterea culturii calității în acțiunile teritoriale de abordare a abandonului școlar, cu Sistemul QA_ESL (R4).

În data de 26 septembrie 2024 Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița a organizat în cadrul proiectului Erasmus + „Cooperare intersectorială activă

La evenimentul de multiplicare a rezultatelor obținute în cadrul proiectului au participat peste 100 de elevi, părinți, profesori și directori din unitățile școlare dâmbovițene.

Urmărește Partener TV și pe Google News

- Advertisement -

Mai multe

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -

Social