Iarna și-a intrat calendaristic în drepturi însă ninsorile ne încearcă timid dar și când își vor spune cuvântul, cu siguranță, vor da mari bătăi de cap administrație județene și asta pentru că mai multe drumuri județene din Dâmbovița , sunt într-o stare de degradare accentuată, de-a dreptul exasperantă pentru conducătorii auto care sunt nevoiţi să circule zilnic pe respectivele tronsoane. Vorbim aici de starea deplorabilă a DJ 503, sector limită judeţul Teleorman –Şelaru,sector Fierbinţi- limită judeţul Argeş, km 87+070-89+920, L = 2,85 km , km 95+532- 98-100, L = 2,468 km şi DJ 611.

Nu o spunem numai noi sau șoferii ci și CJ Dâmbovița în cadrul comunicatului de presă emis săptămânal privind programul lucrărilor la infrastructura rutieră pe drumurile județene din Dâmbovița, cu subiect și predicat:
„ATENŢIE! BULETIN RUTIER
Sectoarele de drumuri judeţene care prezintă degradări şi alte pericole:
DJ 503, sector limită județ Teleorman – Șelaru, sector Fierbinți – limită județ Argeș
DJ 611, sector Glogoveanu – Fierbinți (sector pietruit)
DJ 702L Cândești Deal – Scheiu de Sus ….
Facem următoarele recomandări pentru participanţii la trafic:
– Se va circula cu atenţie şi viteză redusă, în special în zonele semnalizate cu indicatoare rutiere având
semnificaţia „drum cu denivelări”, adaptându-se viteza la starea părţii carosabile…” se arată în comunicat.
Cu siguranță lunile de iarnă vor face degradarea şi accentuată şi supărătoare. Prin toamnă, mai marii județului, președintele CJ Dâmbovița, Alexandru Oprea și vicepreședintele Alin Manole au ieșit public într-o conferință de presă și ne spuneau cu subiect și predicat că se vor face pietruire. Iată, am ajuns la finalul anului și nu am mai auzit de nicio pietruire. Oare de ce ?
Noi am urmărit subiectul, să vedem ce fac băieţii “deştepţi”. Urmărind subiectul pietruirilor pe aceste două tronsoane de drumuri judeţene, am constatat că în luna septembrie a acestui an, cu mare surprindere, că s-a reziliat contractul de lucrări încheiat prin luna iulie, în baza unei achiziţii publice făcută pe data 21 iunie 2019.
La data de 21 iunie 2019, Consiliul Judeţean Dâmboviţa făcea o nouă achiziţie cu denumirea întreţinerea drumurilor pietruite DJ 503,sector limită judeţul Teleorman –Şelaru,sector Fierbinţi- limită judeţul Argeş, km 87+070-89+920, L = 2,85 km , km 95+532- 98-100, L = 2,468 km şi DJ 611,sector Glogoveanu –Fierbinţi, Km 19+330-23+014 şi Km 16+180-17+330, L = 4,834 km, în valoare de 285.726,05 lei, firma căreia i s-a atribuit lucrarea, de acestă dată fiind din Gura Şuţii şi una de casă.
Au trecut aproape două luni, nu s-a făcut nimic şi chiar preşedintele CJ, Alexandru Oprea ne spunea în cadrul unei conferinţe de presă, în luna septembrie că, aceste lucrări de pietruire nu s-au făcut pentru că s-a reziliat contractul la cererea firmei care a primit lucrarea pe 21 iunie 2019. Am încercat să aflăm motivele rezilierii însă nu am primit lămuriri concrete. Mai mult, domnul președinte al CJ, Alexandru Oprea ne spunea că se va iniția o nouă achiziție de pietruire, lucru care nu s-a mai întâmplat nici până astăzi.
Oare, au dat frisoanele peste băieţii “deştepţi” ce fac afaceri cu bani din “piatra seacă”, în urma materialelor de presă?
Cert este că starea DJ 503, sector limită judeţul Teleorman –Şelaru,sector Fierbinţi- limită judeţul Argeş, km 87+070-89+920, L = 2,85 km , km 95+532- 98-100, L = 2,468 km şi DJ 611,sector Glogoveanu –Fierbinţi, este deplorabilă. Situația critică ne-a fost semnalată de către oamenii care tranzitează zona. Mai mult, am luat legătura și cu primarul comunei Selaru, Florian Duţică care ne-a mărturisit că situația este critică pe aceste drumuri, mai ales că iarna își intră în drepturi. Edilul nu a ezitat să spună că în repetate rânduri a solicitat președintelui CJ, Alexandru Oprea dar și vicepreședintelui Alin Manole, să acorde o atenție sporită acestor drumuri care ridică mari probleme locuitorilor din zonă dar nu s-a rezolvat nimic. Primarul comunei Selaru, Florian Duţică a ținut să spună că odată ce va ploua sau va ninge, pe aceste tronsoane se va circula destul de greu, existând riscul să rămână autoturismele blocate prin noroi. Trist dar adevarat.
Vom continua să urmărim subiectul, să vedem ce fac băieţii “ deştepţi”.
Intr-un amplu material vom reveni cu amănunte incendiare despre modul în care își fac legea constructorii dar cu sprijinul celor ce se cred Dumnezeu.