Impactul NFT-urilor in industria de publicitate

Știri

Impactul NFT-urilor in industria de publicitate

Web3 a devenit zona de investiții cu cea mai mare cerere în 2022 datorită realizării de cazuri de utilizare pentru jetoanele non-fungibile (NFT), Metaverse și alte aplicații blockchain. Așa că nu este de mirare că diverse industrii editoriale au început să folosească tehnologia Web3 pentru a transforma modelul tradițional. De exemplu, gigantul de publicare a manualelor Pearson a anunțat recent planuri de a utiliza NFT-urile pentru a urmări vânzările de manuale digitale si a captura veniturile pierdute pe piața secundară. Revista Time, fondată în 1999, a folosit și ea NFT-urile pentru a crea noi fluxuri de venituri, precum și un sentiment de comunitate în industria editorială. Keith Grossman, președintele Time, a declarat pentru Cointelegraph că revista prezintă noile oportunități de implicare pe care Web3 le aduce publicării. El spune:

„Web3 își poate dezvolta marca într-o lume în care indivizii trec de la chiriași online la proprietari online, iar confidențialitatea începe să se schimbe de la platformă la individ.”

Daca ești nou in acest domeniu, îți recomandam sa afli ce sunt NFT-urile si care este utilitatea lor.

Va promova Web3 industria editorială?

Deși Web3 are potențialul de a transforma industria editorială, permițând diferitelor industrii să ajungă și să interacționeze cu noi audiențe, impactul său rămâne discutabil. De exemplu, s-a observat că editorii încă nu au claritate cu privire la modul în care vor folosi blockchain-ul. Lars Seiers Christensen, președintele companiei elvețiane de blockchain Concordium, care operează platforma NFT a Royal Joh Enschede, a declarat pentru Cointelegraph că tokenurile nefungibile sunt în prezent irelevante pentru majoritatea organizațiilor, cum la începutul apariției criptomonedelor, existau foarte puține persoane care au cumpărat Bitcoin si au înțeles acest concept. Cu toate acestea, el crede că NFT și alte tehnologii Web3 vor deveni în curând o norma:

„Să ne îndepărtăm de acronimul NFT pentru că poate fi confuz. Blockchain-urile s-au dovedit a fi capabile să stocheze date imuabile – adică înregistrări care sunt definitive / de nedisturnat și care sunt complet transparente pentru oricine prin simpla accesare a motorului de căutare al lanțului respectiv. „

Pentru consumatori, Grossman a menționat, de asemenea, că indivizii nu ar trebui să folosească termenul „NFT”, adăugând că nu trebuie neapărat să știe ce platformă blockchain alimentează aceste aplicații. „Ar trebui să interacționeze cu mărcile pe baza experienței pe care o oferă”, a spus el. Grossman a mai remarcat că apariția computerului a dus la discuții în curs despre tehnologie până când Steve Jobs a explicat că iPod-ul ar putea pune „1.000 de melodii în buzunar”. Grossman crede că un astfel de moment se va întâmpla cu Web3, dar nu este încă aici:

„Percepțiile celor mai mulți oameni despre NFT-uri și blockchain-uri sunt definite de extremele de mare și rău. Realitatea este că NFT-urile sunt doar un simbol care dovedește proprietatea asupra blockchain-ului și necesită educație pentru a securiza atât companiile, cât și persoanele fizice. Poate fi folosit într-o varietate de modalități de a oferi valoare.”

- Advertisement -

Mai multe

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -

Social