JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Deputatul Ionuţ Sǎvoiu a solicitat modificarea Master Planului General de Transport în vederea includerii proiectelor prioritare pentru judeţul Dâmboviţa

Autor:

Data: 11 februarie 2015, 16:26

Deputatul PSD Ionuţ Sǎvoiu a participat, alǎturi de alți parlamentari, în data de 10 februarie 2015 la întâlnirea în cadrul cǎreia Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a prezentat membrilor Comisiilor de transport din Camera Deputaților și Senat Master Planul General de Transport.ionut savoiu În cadrul întalnirii desfașurate la sediul Misterului, au avut loc dezbateri și au fost expuse puncte de vedere privind acordul comisiilor asupra variantei finale a documentației care va fi supusǎ aprobǎrilor autoritǎților române şi ale Comisiei Europene.Deputatul a insistat în cadrul dezbaterii pe faptul cǎ proiectele prioritare pentru judeţul Dâmboviţa, respectiv „Lărgire la 4 benzi DN 7, Bâldana-Titu, km 30 + 950-km 52 + 350” şi  „Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Modernizare DN 71 Bâldana – Târgovişte – Sinaia, km 0+000 – 44+130 – lǎrgire la 4 benzi şi km 51+041 – 109+905 – drum la 2 benzi” trebuie sǎ fie incluse în lista de proiecte prioritare din Master Plan, iar centurile ocolitoare ale oraşelor Gǎesti şi Târgovişte deși integrate în proiectul „Drum expres Gǎeşti-Târgoviște-Ploiești”, ar trebui sǎ fie decalate cu o perspectivǎ de realizare într-un orizont mai apropiat, în concordanță cu nevoile actuale ale județului.În cadrul acestei dezbateri, Deputatul Ionuţ Sǎvoiu a solicitat modificarea Master Planului General de Transport în vederea includerii proiectelor prioritare pentru judeţul Dâmboviţa, precum şi prioritizarea centurilor ocolitoare din judeţ reliefând faptul cǎ Dâmboviţa, în ciuda potențialului uman existent, are în momentul de față un decalaj de dezvoltare economicǎ faţǎ de judeţele învecinate, tocmai din cauza infrastructurii de transport precare.Ionuţ Sǎvoiu a menţionat în susținerea celor solicitate și faptul că judeţul deține 4-a poziție în topul statisticii naționale cu privire la densitate populației, iar în zona vizatǎ de proiectele de infrastructura rutieră în curs de realizare locuiesc cca 400.000 locuitori. Mai mult decât atât, arealul proiectelor menţionate și mare parte din teritoriul județean se afla în Conurbaţia Bucureşti-Ploieşti-Târgovişte, aşa cum a fost definitǎ în studiul Bǎncii Mondiale „Orașe competitive. Remodelarea geografiei economice a României” una dintre zonele cu cel mai mare potențial de dezvoltare urbanǎ şi economicǎ din România alǎturi de alte centre urbane mai mari, precum Cluj, Constanța, Timişoara, Braşov, Iaşi, şi altele. Tot în studiu se recomandǎ că dezvoltarea infrastructurii rutiere şi asigurarea unei mai mari mobilitǎți a populației din aceastǎ zonǎ poate cataliza potențialul de dezvoltare.

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google