JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

JAF PE BANI PUBLICI. La Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgovişte, SPAŢII VERZI de 26.603 euro şi CARTOFI în valoare de 26.000 euro

Autor:

Data: 22 octombrie 2012, 10:58

Pe ordinea de zi a şedinţei ordinare de vineri a CJ Dâmboviţa s-au aflat şi trei informări, dintre care două de maximă importanţă. Informare privind activitatea desfăşurată la Serviciul Public Judeţean de Alimentare cu Apă, Canalizare şi Salubrizare Dâmboviţa şi informare privind rezultatele acţiunilor de control efectuate în perioada septembrie-octombrie 2012, asupra activităţii desfăşurate la Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgovişte în perioada 24.02.2011-30.09.2012.Cu câteva zeci de minute ,înainte de a ajunge la aceste puncte de pe ordinea de zi , consilierul judeţean PDL Marin Antonescu a anunţat,în numele tuturor colegilor – că trebuie să se retragă la ora 17.00.din cadrul şedintei.Repilica preşedintelui CJ Dâmboviţa Adrian Ţuţuianu,nu a întârziat să apară spunând că cei 13 consilieri judeţeni ai PDL se retrag „cel mai probabil pentru o şedinţă la partid”. Adrian Ţuţuianu,preşedintele CJ Dâmboviţa nu a omis un lucru şi le-a transmis consilierilor PDL să-şi însuşească informările de la mapă, pentru că ele vor fi dezbătute pe larg la următoarea şedinţă, ce va avea loc peste două săptămâni.În perioada septembrie –octombrie 2012, două comisii de control din cadrul CJ Dâmboviţa ,în care au fost cooptaţi reprezentanţi ai DSP Dâmboviţa au desfăşurat acţiuni de control asupra activităţii desfăşurate de Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgovişte în perioada 24.02.2011-30.09.2012.Controalele s-au desfăşurat în baza Deciziei nr.3 ,adoptată la data de 28 august ,de Consiliul de Administraţie al unităţii sanitare menţionate.S-a efectuat un control pe linie economico-financiară,resurse umane ,aprovizionare,inclusiv asupra modului de îndeplinire a atribuţiiilor de către membri Comitetului Director şi a Managerului. În urma acţiunilor de control ,deficienţele constatate au fost structurate după cum urmează:au fost încălcate dispoziţiile legale referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică ,în sensul că nu s-a întocmit Programul anual al achiziţiilor publice .Neîntocmirea acestui Programul anual al achiziţiilor publice conduce la sustragerea achizitorului de la verificarea pe care o face Unitatea de Centrală de Verificare a Achiziţiilor Publice.Astfel ,s-au încheiat în mod nelegal un număr de trei contracte de achiziţie directă de lucrări în cursul anului 2011 cu o valoare totală de 43.180 de euro,iar în anul 2012 un număr de 17 contracte achiziţie directă de lucrări cu o valoare totală de 232.579 euro.Pentru toate aceste contracte nu rezultă modul cum s-a estimat valoarea lucrărilor.Această modalitate de lucru a fost practicată şi în ceea ce priveşte achiziţiile publice de servicii,în acest caz fiind încheiate două contracte cu o valoare totală de 26.603 euro-servicii amenajări spaţii verzi.Şi se pare că neregulile nu se opresc aici. Cu privire la achiziţia de produse,respectiv cartofi ,pentru acest produs s-au cheltuit 26.000 euro pentru o perioadă de cinci luni ale anului 2011,fără a se organiza procedura de licitaţie .Şi în cazul în care a fost organizată procedura de achiziţie publică ,contractul a fost atribuit unor ofertanţi care nu îndeplineau condiţiile legale .Se pare că la Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgovişte asistăm la o încălcare gravă a prevederilor aplicabile achiziţiilor publice şi mai mult această unitate spitalicească avea personal calificat în acest domeniu .Totodată s-au contractat succesiv servicii de consultanţă în valoare de 64.546 lei.

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google