JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Asteroidul 2005 YU55 aproape de pământ !

Autor:

Data: 8 noiembrie 2011, 17:33

Asteroidul 2005 YU55 are circa 400 de metri lăţime şi o şi greutate de 55 de milioane de tone. A fost descoperit în decembrie 2005 de programul Spacewatch de la Universitatea Arizona din Tucson iar peste exact o lună va trece la o distanţă de 323 de mii de kilometri de Pământ.

Asteroidul 2005 YU 55 va trece miercuri, la ora 1:28, ora României, foarte aproape de Terra.Corpul ceresc nu va lovi Pământul, spun ei. Şi oamenii de ştiinţă din România s-au pregătit pentru evenimentul ce va avea loc la ora 1:28, ora României în această noapte.Corpul ceresc are diametrul de 400 de metri. Distanţa este relativ mare, de aproximativ 324.000 de kilometric. În cazul în care ar cădea pe Pământ, s-ar crea un dezastru planetar. Energia degajată în urma impactului ar fi echivalentul a 65.000 de bombe nucleareAstronomii amatori care deţin un telescop profesional vor putea admira fenomenul, mai ales că un eveniment similar ar putea avea loc abia în 2028. Din punctul de vedere al publicului, acest asteroid nu prezintă interes pentru că nu se poate observa cu ochiul liber.NASA va folosi pentru observarea fenomenului echipamente radar speciale, care sunt utilizate şi pentru studierea quasarilor şi cartografierea planetelor. Asteroidul, a cărui formă va putea fi reconstituită cu acurateţe, ar putea oferi detalii importante despre formarea sistemului solar.

Caută în Arhivă