JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Școala Gimnazială Specială Târgoviște, gazda Proiectului Erasmus+ ”Future partnerships”

Autor:

Data: 14 mai 2019, 9:49

Vicepreședintele Consiliului Județean Dâmbovița, Luciana Cristea, a participat la Școala Gimnazială Specială Târgoviște, la deschiderea activităților Fluxului 3 de mobilitate, în cadrul Proiectului Erasmus+ ”Future partnerships”.

Pe lângă reprezentanți ai școlilor speciale partenere în proiect, Crownbridge Special School (Țara Galilor), Szkola Podstawowa Chocimska (Polonia), Centrul Educațional Aspanaes (Spania) și Școala Gimnazială Specială Târgoviște (România), la eveniment au luat parte și reprezentanți ai Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița.

Cu acest prilej, vicepreședintele Luciana Cristea i-a felicitat pe profesorii și elevii prezenți pentru implicarea în proiect și a subliniat faptul că această inițiativă este binevenită întrucât rezultatele schimbului de bune practici, ce se realizează în cadrul activităților proiectului, se vor reflecta ulterior în munca cu copiii și le-a urat mult succes în implementarea acestui demers.

 Luciana Cristea, vicepreședinte: „Să ne amintim permanent că șansa acestor copii și a familiilor lor o reprezintă educația, învățarea continuă, că nu trebuie precupețit niciun efort pentru acordarea unei șanse la o viață normală.”

 Proiectul ”Future Partnerships” urmărește: creșterea ofertei de curriculum, la decizia școlii, centrată pe nevoile elevilor cu cerințe educative speciale; diversificarea strategiilor didactice bazate pe noi metode și tehnici de lucru, combinate cu mijloace TIC, în vederea impulsionării motivației de învățare; dezvoltarea competențelor de comunicare și relaționare cu toți actorii implicați în educație; aplicarea metodelor non-formale într-un cadru formal pentru a obține rezultate pozitive în recuperarea elevilor.

Finanțat de Uniunea Europeană prin Programul Erasmus+, proiectul beneficiază de un grant în valoare de 17.146 Euro și se implementează în perioada 01.09.2018 – 31.08.2020.

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google