JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Preşcolarii Grădiniţei cu Program Prelungit nr. 8 “ Rază de Soare “ Târgoviște, au sărbătorit cu mic, cu mare, Ziua Culturii Naţionale în cadrul proiectului Erasmus+ ,,Bridges for social inclusion”

Autor:

Data: 21 ianuarie 2019, 10:38

Educați în spiritul păstrării tradițiilor și valorilor românești, cu mic, cu mare, preșcolarii de la Grădinița cu Program Prelungit nr. 8  “ Rază de Soare “ Târgoviște au pregătit  o serie de activităţi, dedicate Zilei Culturii Naţionale.

Programul a cuprins poezii și  activităţi dedicate poetului național Mihai Eminescu. Preșcolarii și doamnele educatoare, au recitat poezii precum „Ce te legeni codrule” sau „Revedere” iar cei din grupele mijlocii și mici au realizat lucrări practice inspirate din poeziile lui Eminescu și au purtat în piept ecusoane cu imaginea poetului, ca semn de respect și dragoste față de creația acestuia.

La loc de seamă a stat între preșcolari portretul marelui poet, aceștia ținându-l cu mândrie.  Toate activităţile dedicate Zilei Culturii Naţionale  fac parte din cadrul proiectului Erasmus+ ,,Bridges for social inclusion” ,nr. 2018- 1-RO 01-KA229-049220,coordonator Moldoveanu Elisabeta.

Parteneri  în proiect sunt şi Bulgaria,Grecia, Ungaria,Turcia,Polonia . Proiectul urmărește prin activitățile propuse creșterea gradului de implicare a profesorilor, preșcolarilor, părinților, membrilor comunității în activități de  promovare a valorilor europene, a gradului de adaptare și integrare a preșcolarilor la viata școlară și socială și reducerea abandonului școlar precum și  îmbunătățirea calității  procesului educațional, prin realizarea unei educații centrate pe copil, prin adaptarea curriculumului la nevoile curente ale copilului, a familiei lui, a comunității locale.

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google