JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.
ppt.ro

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Maternitatea Târgoviște, beneficiar  al campaniei ,,Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”, inițiată de Crucea Roșie

Autor:

Data: 12 ianuarie 2018, 9:27

Maternitatea Târgoviște  se numără  printre cele 41 de maternități din România, echipate cu pătuțuri și lenjerii de către Crucea Roșie Română cu sprijinul P&G și PROFI. Concret , la începutul săptămânii viitoare, Crucea Roșie Dâmbovița va merge la Maternitatea Târgoviște  și va dărui lenjerii de pat, necesare pentru a oferi nou-născuților confortul de care au nevoie în primele zile de viață. Donația face parte din campania,,Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”. Crucea Roșie Română, Procter&Gambleși PROFI au echipat 41 de maternități de stat din România cu peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat, necesare pentru a oferi nou-născuților confortul de care au nevoie în primele zile de viață. Donația face parte din campania,,Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”.

Maternitatea este locul în care cei mici iau contact pentru prima dată cu mediul extern, fiind un spațiu esențial atât pentru starea lor de bine, cât și a mamelor. Astfel, într-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta inițiativă să transformăm mai multe secții de nou-născuți din țară într-un loc mai bine echipat, care răspunde nevoilor acestora.Ne bucurăm să fim  alături de o inițiativă atât de frumoasă, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercițiu de solidaritate.”a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

Campania s-a desfășurat în perioada iunie – septembrie 2017 în magazinele PROFI. Beneficiind de forța brandurilor Ariel, Lenor și Pampers, P&G a alocat resurse semnificative pentru a sprijini acest demers. O parte din valoarea vânzărilor cumulate prin comercializarea celor trei produse din toate magazinele PROFI participante în campanie a fost direcționată către această cauză.Identificarea nevoilor imediate existente în cadrul maternităților de stata fost făcută cu sprijinul Crucii Roșii Române iar distribuția materialelor a demarat în decembrie.

Această acțiune este cea mai bună dovadă că atunci când branduri puternice, ONG-uri și retaileri se unesc, pot avea un impact pozitiv în comunități și pot fi o forță dedicată binelui, o forță pentru creștere. P&G, PROFI și Crucea Roșie Română și-au propus prin acest proiect să ofere nou-născuților confortul necesar pentru a le face venirea pe lume cât mai frumoasă.

Societatea Națională de Cruce Roșie din România este o organizație umanitară membră a Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie, auxiliară autorității publice și abilitată prin lege să asigure asistența umanitară în caz de dezastre și să vină în sprijinul persoanelor vulnerabile.

 

 

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google