JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Delegații  școlare din Spania, Marea Britanie, Italia și Croația, în vizită la Primăria Pucioasa

Autor:

Data: 12 martie 2017, 10:50

Săptămâna trecută, Primăria Pucioasa a primit vizita delegațiilor din două şcoli primare, private, din Spania şi Marea Britanie, o școală primară, publică, din Italia și o grădiniţă publică din Zagreb, Croația, partenere ale Școlii nr. 4 ”Elena Donici Cantacuzino” în cadrul Proiectului de parteneriat strategic între școli, intitulat ”Emotional Competence in the school: Smile!”, cu acronimul SMILE (Schools Make Intelligence Linking Emotions), finanțat de Comisia Europeană prin ANPCDEFP în cadrul Programului ERASMUS+.

 Pe parcursul a doi ani, 1 septembrie 2015 – 1 septembrie 2017 elevii și cadrele didactice de la clasele primare ale Școlii Gimnaziale Nr. 4 ”Elena Donici Cantacuzino” din Pucioasa sunt implicați în derularea unui proiect de parteneriat strategic numai între școli, intitulat ”Emotional Competence in the school: Smile!”, cu acronimul SMILE (Schools Make Intelligence Linking Emotions).

Proiectul este finanțat de Comisia Europeană prin ANPCDEFP în cadrul Programului ERASMUS+, Acțiunea Cheie 2 – Cooperare pentru inovare și schimb de bune practici. Partenerii Școlii 4 în acest proiect sunt două şcoli primare, private, din Spania şi Marea Britanie, o școală primară, publică, din Italia și o grădiniţă publică din Zagreb, Croația, ultima instituție având și rolul de coordonator.

Scopul proiectului este îmbunătăţirea competenţelor sociale și emoţionale ale copiilor prin implicarea profesorilor, a părinţilor și autorităţilor din educaţie pentru obținerea unor efecte pozitive asupra competenţelor cheie ale copiilor, asupra comportamentului prosocial și a rezultatelor școlare ale acestora.

În Școala 4, grupul ţintă este format din 150 de elevi din clasele primare (dintre care o pătrime cu oportunități reduse – elevi cu cerințe educaționale speciale, cu dificultăți în învățare, provenind din medii socio-economice dezavantajate, cu părinți plecați în străinătate, cu familii monoparentale, cu nivel de trai și educațional scăzut, cu probleme de sănătate) şi  15 cadre didactice care predau la aceste clase.

Proiectul include patru  întâlniri transnaţionale, în Spania, Italia, Anglia şi România, un eveniment de formare în Spania şi un eveniment de multiplicare în Croaţia.

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google