JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Deputatul PSD Dâmboviţa, Ionuţ Săvoiu solicită lămuri ministrului Transporturilor despre realizărea lucrărilor de întreţinere şi reparaţii curente pe DN7 în localităţile Lunguleţu şi Slobozia Moara şi despre Stadiul realizǎrii investiţiei „Lǎrgire la 4 benzi a DN 7 pe tronsonul Bâldana – Titu”

Autor:

Data: 3 mai 2016, 11:42

Deputatul PSD Dâmboviţa, Ionuţ Săvoiu este preocupat de problemele locuitorilor din zona oraşului Titu şi comunele limitrofe, drept pentru care săptămâna trecută i-a adresat în scris ministrului Transporturilor, Dan Marian Costescu, două întrebări strict legate de DN 7, Bâldana-Titu.ionut savoiu Prima întrebare se referă la asigurarea realizării lucrărilor de întreţinere şi reparaţii curente a DN7 în localităţile Lunguleţu şi Slobozia Moara: „Urmare a intalnirilor din ultima perioada cu primarul comunei Lunguletu, Ion Vlad, primarul comunei Slobozia Moara, Razvan Bucur si candidatii PSD la Consiliile Locale ale acestor comune, mi-a fost semnalata situatia DN7 in Lunguletu si Slobozia Moara ce prezinta denivelari, fagase pronuntate si gropi din cauza traficului de vehicule de tonaj greu pe relatia Gaesti-Titu-Bucuresti care creaza trepidatii ale imobilelor amplasate in vecinatatea DN-ului, afectand structura de rezistenta a acestora si care provoaca permanent poluare fonica si de aer, precum si disconfort locuitorilor din localitatile Lunguletu si Slobozia Moara.
Astfel ca, in data de 25 aprilie am adresat Ministrului Transporturilor, dl. Dan Marian Costescu, o Intrebare privind asigurarea realizarii lucrarilor de intretinere si reparatii curente a drumului national DN7 in localitatile Lunguletu si Slobozia Moara.Deoarece proiectul „Lărgire la 4 benzi DN 7, Baldana-Titu, km 30+950 – km 52+350” a fost in atentia CNADNR mai multi ani la rand pentru modernizare, investitie mereu amanata, au fost neglijate lucrarile de intretinere si reparatii curente necesare pe un drum national cu durata de serviciu depasita. Intrebarea a fost depusa la Camera Deputatilor „ a afirmat deputatul Ionuţ Săvoiu

A doua întrebare adresată ministrului Transporturilor, Dan Marian Costescu,se referă la „ Stadiul realizǎrii investiţiei „Lǎrgire la 4 benzi a DN 7 pe tronsonul Bâldana – Titu km 30+950-52+350”.

Domnule Ministru,

În baza Hotărârii de Guvern nr. 1082 din decembrie 2013 privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 505/2009 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Lărgire la 4 benzi DN 7, Bâldana-Titu, km 30 + 950-km 52 + 350”, în Bugetele de Stat pe anii 2014 – 2015 – 2016, au existat credite bugetare şi de angajament lasând astfel posibilitatea derulǎrii achiziţiei publice a lucrǎrilor de execuţie pentru obiectivul de investiţii „Lǎrgire la 4 benzi a DN 7 pe tronsonul Bâldana – Titu km 30+950-52+350”.

Tot în acest sens, a fost adoptatǎ în iulie 2014 şi Hotǎrârea de Guvern nr. 648 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional „Lărgire la 4 benzi DN 7, Bâldana-Titu, km 30+950 – km 52+350”.

Totodatǎ, în Master Planul General de Transport al României (MPGT) aprobat de Comisia Europeanǎ în anul 2015, regǎsim proiectul Transregio Chindia A1 – Titu – Bâldana – Târgovişte în cadrul Capitolului IV – proiecte noi identificate în MPGT – TRANSREGIO/EUROTRANS cu sursǎ de finanţare din Fondul European de Dezvoltare Regionalǎ (FEDR) pentru perioada de programare 2014 – 2020. Acelaşi proiect îl regǎsim şi la poziţia 2 în cadrul Anexei 10.13 – Lista proiectelor prioritizate pentru drumuri transregio (în anexǎ). Precizez cǎ proiectul este cuprins atât în varianta MPGT Anexa I având clauzǎ de reformǎ structuralǎ, cât şi în varianta MPGT Anexa II fǎrǎ clauzǎ de reformǎ structuralǎ.

Proiectul menţionat este sectorizat în douǎ tronsoane astfel: A1 – Titu – Bâldana cu tip drum 1×1 pe 30 de kilometri şi Bâldana – Târgovişte având tip drum 2×2 pe 42.3 de kilometri (Anexez extras MPGT Sector rutier – Lista proiecte drumuri Trans – Regio).

Deşi procedura de achiziţie publicǎ a contractului de lucrǎri a fost lansatǎ prin publicarea anunţului de participare nr. 159462/13.05.2015 acesta a fost anulatǎ în cursul lunii noiembrie 2015, în vederea revizuirii proiectului şi a documentaţiei de atribuire. Anularea procedurii de achiziţie publicǎ a fost justificatǎ de conducerea CNADNR ca urmare a unor repetate amânǎri ale termenelor de depunere, cauzate de numeroase solicitǎri de clarificǎri.

În Legea Bugetului de Stat pe 2016 existǎ credite angajament în cuantum de 10.297 mii lei, fapt care permite demararea procedurii de achiziţie publicǎ pentru obiectivul de investiţii „Lǎrgire la 4 benzi a DN 7 pe tronsonul Bâldana – Titu km 30+950-52+350”, însǎ trebuie spus cǎ nu existǎ sumǎ prevǎzutǎ la poziţia credite bugetare pentru derularea efectivă a lucrǎrilor în 2016.

Domnule Ministru,

Având în vedere cele relatate mai sus, obligaţia respectǎrii angajamentelor asumate de Guvern în MPGT privind investiţia menţionatǎ şi stimularea investitorilor de prestigiu în cercetare şi dezvoltare, precum şi angajamentul Guvernului României asumat încǎ din anul 2007 faţǎ de Renault Tehnologie Roumanie prin încheierea Memorandumului cu privire la ansamblul de măsuri necesare la realizarea proiectului de investiţie a centrului de cercetare ştiinţifică, dezvoltarea tehnologică şi studii de inginerie în domeniul automobilului, care în mod specific cuprinde printre altele lărgirea la patru benzi a tronsonului de drum naţional Bâldana – Titu şi realizarea unei legǎturi rapide la autostrada A1, vă solicit respectuos răspuns la următoarele întrebǎri:

1. Vǎ rog sǎ precizaţi dacǎ tronsonul A1 – Titu – Bâldana aşa cum este prevǎzut în sectorizarea din MGTR cu tip drum 1×1 include proiectul „Lǎrgire la 4 benzi a DN 7 pe tronsonul Bâldana – Titu km 30+950-52+350” astfel încât aceastǎ investiţie sǎ poatǎ fi finanţatǎ din POIM 2014 – 2020?
2. Care este data la care se va relua procedura de achiziţie publicǎ pentru realizarea investiţiei „Bâldana – Titu km 30+950-52+350”?
3. Aveţi în vedere ca la rectificarea Bugetului de Stat pe anul 2016 să se aloce credite bugetare suficiente pentru demararea în condiții normale, în cursul acestui an, a lucrǎrilor pentru execuţia obiectivului de investiţii „Lǎrgire la 4 benzi a DN 7 pe tronsonul Bâldana – Titu km 30+950-52+350”?

ANEXEZ:
• Fişa obiectivului/proiectului/categoriei de investiţii „Lǎrgire la 4 benzi DN 7, Bâldana – Titu km 30+950-52+350” – Anexa nr. 3/24/29, Cod obiectiv 820 (cf. extrasului din Legea bugetului de stat pe anul 2016);
• Anexa 10.13 – Lista proiectelor prioritizate pentru drumuri transregio;
• Extras MPGT Sector rutier – Lista proiecte drumuri Trans – Regio.”

Solicit răspuns scris.

Cu deosebită consideraţie,
Deputat IONUŢ SĂVOIU

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google