JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

PROGRAM WEEK-END 09-11 OCTOMBRIE LA TEATRUL TONY BULANDRA

Autor:

Data: 8 octombrie 2015, 21:16

Vineri, 09 Octombrie: Antigona, de Sofocle (ora 19:00, Sala Mare)

ANTIGONA este unul dintre cele mai reprezentative texte ale teatrului antic grecesc, o tragedie pură, care a generat și continuă să genereze interes atât din partea publicului, cât și a oamenilor de teatru contemporani, prin montări și rescrieri, reluări de temă sau metatextulizări caracteristice unui adevărat mit. antigonaCum teatrul antic, prin lecturi scenice mai mult sau mai puțin moderne, este una din constantele repertoriale ale așa numitelor `teatre de repertoriu`, iar titlul învecinat – care încă se joacă cu succes, BACANTELE – a fost realizat în urmă cu mai bine de 10 ani, ANTIGONA este o opțiune care se impune de la sine. Ținând seama de calibrul regizorului avut în vedere pentru această montare, spectacolul are din start premisele unui veritabil eveniment, adresându-se deopotrivă marelui public cât și criticilor de specialitate/selecționerilor festivalurilor de profil, fiind astfel garantul unui plus de imagine adus teatrului târgoviștean pe plan național și internațional.

Sorin Militaru, important si prolific regizor de teatru, a semnat regiile spectacolelor realizate in trecut la teatre precum Teatrul Odeon, Teatrul National Bucuresti, Teatrul National Cluj, Teatrul National Targu-Mures, Teatrul de Nord Satu Mare, Teatrul Maria Filotti Braila, Teatrul Clasic I. Slavici Arad, Teatrul Regina Maria Oradea, Teatrul de Comedie, Teatrul ACT etc. Cu ANTIGONA de Sofocle, Sorin Militaru s-ar afla – dupa Alcesta si Electra – la a treia abordare a tragediei antice in cariera sa.

Sâmbătă, 10 Octombrie: Noaptea vine în India (ora 19:00, Sala Mare)

Programul de proiecții de film al Teatrului Tony Bulandra continuă în această toamnă, cu o peliculă menită să ne încălzească inimile. „Noaptea vine în India” este un film realizat în coproducție Spania-România, și una din cele mai emoționante pelicule pe care le-am oferit publicului Târgoviștean până acum.anochece-en-la-india-824237l

Ricardo (Juan Diego) decide să fugă în India, așa cum făcea în tinerețe, când călătorea spre est cu hipioții în mașină. Situația este diferită acum: se află în scaunul cu rotile de 10 ani și își dorește să moară pe malul fluviului Gange și să o reîntâlnească pe Gadhali, iubirea vieții sale. Dana (Clara Vodă), menajera lui româncă, îi va fi alături în această călătorie, care îi poartă de-a lungul Europei, Turciei, Iranului şi Pakistanului.

Duminică, 11 Octombrie: Memoria apei, de Shelagh Stephenson (ora 19:00, Sala Mare)

Shelagh Stephenson este un dramaturg neobișnuit – o artistă ale cărei idei sunt mereu legate de o nouă descoperire științifică sau de o nouă teorie pseudo-științifică la modă. Din această apetență pentru analiza lucrurilor pe care oamenii își doresc cu disperare să le creadă, în pofida evidenței, sau tocmai a lipsei de dovezi se trage și prima ei piesă de teatru – Memoria Apei.memoria apei

Montarea regizorului Răzvan Mureșan la Teatrul Municipal Tony Bulandra reușește să captureze foarte bine acest curent subteran care animă conceptual textul – drama nevoii de a fi naiv, de a avea încredere în puținul de informație pe care îl ai la dispoziție. Fiindcă în fond condiția umană este aceea de a trăi în lipsa înțelegerii și cunoașterii absolute, chiar și a propriilor amintiri, darămite a lumii în general. Drama personajelor întruchipate de Ioana Farcaș, Lana Moscaliuc și Ingrid Robu tocmai aici rezidă – identitățile lor, rolul pe care fiecare dintre ele, ca surori, și l-a asumat în familie și în viață, înseși ideile lor despre familie, toate acestea sunt nimic altceva decât exerciții de încredere în propria memorie; iar memoria, după cum știm, este imperfectă.

Memoria Apei este un spectacol complex dar fără complicații inutile, un teatru multifațetat, plin de nuanțe și dinamism, în care personajele devin un fel de oglindă mișcătoare a propriilor noastre nesiguranțe și temeri, fără a uita să ne facă să surâdem în fața lor.

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google