JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Compania de Apă Târgovişte a depistat  cetăţeni din Târgovişte şi Titu care consumau apă dar nu plăteau

Autor:

Data: 26 mai 2015, 11:37

Companiei de Apă Târgovişte-Dâmboviţa desfăşoară un proces de inventariere a clienţilor, cu scopul de a verifica dacă numărul abonaţilor din teren corespunde cu cel aflat în evidenţele instituţiei, dar şi pentru a unifica formularul de contract existent între societatea de apă şi abonaţi. Acest proces de inventariere a clienţilor a scos la iveală şi  o serie de nereguli cu iz penal.Prin acest proces de inventariere a clienţilor  au fost depistaţi abonaţi din municipiul Târgovişte, dar şi de la Titu, care consumau cantităţi importante de apă fără să plătească un leu:„ Acest proces de inventariere a clienţilor are mai multe raţiuni. Primordială este aceea de a vedea şi noi dacă numărul de abonaţi pe care îl avem în COMPANIA DE APA1documentele noastre este cel real sau nu, să unificăm formularele de contract, fiindcă avem 6 sau 7 tipuri de formulare făcute în ultimii 6-8-10 ani. S-a demarat acest proces, suntem în desfăşurare şi cred că o să terminăm undeva la sfârşitul lui octombrie, poate chiar noiembrie, în toată aria noastră de operare … compania de apaLa această dată, în acest interval de când am început inventarierea, am depistat o mulţime de lucruri care nu sunt conforme cu politica de calitate a Companiei de Apă. Am depistat abonaţi legaţi ilegal la reţeaua de apă, pe strada Cornel Popa din Târgovişte, iar în zona oraşului Titu o mulţime de violări ale apometrelor la agenţi economici şi la persoane fizice. Noi sperăm ca până pe 25 mai să avem şi concluziile comisiei constituite, în aşa fel încât să putem să ştim cine a greşit, cât este greşeala de mare şi ce măsuri trebuie luate”, a declarat directorul general CATD, ing. Mircea Constantin. Procesul  de inventariere a clienţilor se va încheia undeva spre sfârşitul lunii noiembrie.

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google