JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Statistica pe anul 2013, realizată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS). În anul 2013,la Dâmboviţa 438.839 apeluri la 112. 22,95 % au fost reale şi 77,05 % false

Autor:

Data: 17 ianuarie 2014, 14:18

Statistica pe anul 2013, realizată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), arată că la Numărul Unic de Urgenţă 112 au fost primite şi tratate 17.463.468 apeluri. Dintre acestea 29,09 % au fost reale şi 70,91 % false. Apelurile au fost transferate către: Ambulanţă – 60,66 %, Poliţie – 24,77 %, ISU/ SMURD – 12,59 % şi Jandarmi – 1,88% .Din punct de vedere al apelurilor false, judeţele Covasna, Călaraşi şi Mureş ocupă primele locuri. Majoritatea apelurilor false şi abuzive provin de la copii, tineri, persoane cu probleme psihice şi sunt în mare parte realizate de pe cartele pre pay. Urmare constatărilor făcute de către autorităţile statului, 10.892 cetăţeni au fost sancţionaţi conform legii pentru apeluri false şi abuzive către numărul 112. Cele mai multe sancţiuni au fost aplicate în judeţele Teleorman, Suceava şi Bucureşti. De constatarea şi sancţionarea acestor contravenţii se ocupă Poliţia.În judeţul Dâmboviţa au fost primite şi tratate 438.839 apeluri. Dintre acestea 22,95 % au fost reale şi 77,05 % false. Apelurile au fost transferate către: Ambulanţă – 56,88 %, Poliţie – 26,96 %, ISU/ SMURD – 13,02 % şi Jandarmi – 2,68 % . 870 cetăţeni din judetul Dâmboviţa au fost sancţionaţi conform legii pentru apeluri false şi abuzive către numărul 112.Multe persoane sună fără a avea o urgenţă, se interesează despre evenimente care se petrec în localitatea lor, adresează injurii operatoarelor, râd, pun muzică sau nu vorbesc. Se solicită informaţii despre numere de telefon, se cere legătura cu diverse instituţii sau persoane publice ori se solicită sfaturi medicale.Autorităţile fac apel la cei care sună abuziv să nu încarce inutil liniile de urgenţă 112, întrucât un apel fals poate duce la pierderea unei vieţi. La 112 se sună doar atunci când aveţi cu adevarat o urgenţă.

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google