JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

În Dâmboviţa, la Numărul Unic de Urgenţă 112, 75,73 % dintre apeluri au fost false

Autor:

Data: 12 octombrie 2011, 14:52

Statistica pe trimestrul III din anul 2011 realizată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) pentru judeţul Dâmboviţa arată că la Numărul Unic de Urgenţă 112 au fost primite şi tratate 123800 apeluri.

Statistica pe trimestrul III din anul 2011 realizată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) pentru judeţul Dâmboviţa arată că la Numărul Unic de Urgenţă 112 au fost primite şi tratate 123800 apeluri. Dintre acestea 24,27 % au fost reale şi 75,73 % false. Cele mai multe au fost transferate către Ambulanţă – 48,24%, Poliţie – 34,21%, Pompieri – SMURD – 13,82% şi Jandarmerie – 3,34% (statistică anexată). Majoritatea apelurilor false şi abuzive provin de la copii, tineri, persoane cu probleme psihice şi sunt în mare parte realizate de pe cartele pre pay. Urmare constatărilor făcute de către autorităţile statului, 9 cetăţeni au fost sancţionaţi conform legii pentru apeluri false şi abuzive către numărul 112 (statistică anexată). Multe persoane sună fără a avea o urgenţă şi adresează injurii operatoarelor, râd, pun muzică sau nu vorbesc. Se solicită informaţii despre numere de telefon, se cere legătura cu diverse instituţii sau persoane publice ori se solicită sfaturi medicale.Autorităţile fac apel la cei care sună abuziv să nu încarce inutil liniile de urgenţă 112, întrucât un apel fals poate duce la pierderea unei vieţi. La 112 se sună doar atunci când ai cu adevarat o urgenţă.

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google