JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

TAXĂ PENTRU A CIRCULA ÎN CENTRUL BUCUREŞTIULUI !

Autor:

Data: 26 iulie 2011, 15:52

Şoferii bucureșteni ar putea fi obligați la un moment dat să achite o taxă pentru a putea circula prin centrul Capitalei. Dacă traficul rutier din zona centrală va depăși capacitatea infrastructurii existente, Bucureștiul ar putea copia modelul londonez de acces în zona centrală a orașului. Dincolo de prețul carburanților, în continuă creștere, șoferii ar putea avea de achitat în plus și o taxă suplimentară de acces în centrul orașului. Aceeași măsură va fi luată și în cazul parcărilor din centrul Capitalei, pentru care municipalitatea ar putea impune o taxă diferențiată faţă de cele din alte zone. Aceste prevederi apar într-un proiect ce va fi votat de către Consiliul General al Municipiului Bucureşti, miercuri, 27 iulie.Dacă numărul mașinilor va scădea sau va rămâne același nu va fi necesară introducerea unei taxe. Scopul este acela de a prioritiza transportul public.Prin intermediul acestui proiect, în Capitală, va fi introdus un sistem electronic pilot cu camere de luat vederi prin care vor fi verificate autovehiculele care circulă prin centrul orașului.Există două metode primare de taxare a supraîncărcării 1) taxarea accesului în zonă şi 2) taxarea în funcţie de distanţă. Programul de Taxare a Supraîncărcării din Londra, de exemplu, foloseşte Taxarea simplă a Zonei, adică beneficiarul plăteşte o taxă zilnică fixă pentru a intra într- o anumită zonă centrală. Taxarea în funcţie de distanţă foloseşte navigarea prin satelit sau depistarea prin telefonul mobil pentru a măsura distanţa străbătută şi apoi îi taxează beneficiarului diverse onorarii în funcţie de momentul din zi sau nivelul măsurat al supraîncărcării la momentul călătoriei. Există o orientare către taxarea în funcţie de distanţă, întrucât aceasta este considerată a fi mai corectă pentru utilizatori, deoarece se face în funcţie de cât de mult vehiculul a călătorit în spaţiul controlat, în timp ce alţi utilizatori pot doar intra, parca şi apoi pleca.

Caută în Arhivă

Selectați o dată
Selectați o categorie
Căutare cu Google